2010 – 2016
Testa att klicka själv! Fälten läggs till dynamiskt när man fyller i formuläret. På så sätt kan användaren fokusera på en sak i taget och lätt ledas genom registreringen.
Bilden ovan visar bara framsidan.
Bilden ovan visar bara framsidan.
Visning av ryggsäckar på webb var ett stort steg framåt för Beckmann, då jag programmerade en funktion för att klicka och dra ryggsäckarna 360 grader runt för att se ryggsäcken från alla vinklar.
[Klicka, håll nere] och [dra] till höger eller vänster på tältet, och se det från alla vinklar. Klicka också på [insida] och ta en titt. Levererat för www.frisport.no
Skutle AS var (innan de blev uppköpta av ett annat företag) en ledande entreprenör inom restaurering och fick många prestigefyllda uppdrag, både statligt och privat. Hammaren överst i menyn är «det lilla extra» som sätter karaktär. Mycket av informationen valde jag att presentera genom film, eftersom det är mer engagerande än att läsa långa texter på webb.
Vega drev försäkringsverksamhet inom frakt och energi. (Företaget är nedlagt.) Uttrycket är corporate, men samtidigt fräscht och spännande. Vågen som slår överst sätter en oväntad prägel på webbsidan, så att den skiljer sig från andra i branschen.
Kampanjwebsida med stämningsfoto och produktvisning, för promotering av Beckmann-ryggsäck med remmar för skateboard.
Kampanjwebsida för promotering av Beckmann StreetSport-kollektion år 2009. Innehåller stämningsfoto, imageskapande video, några ord av mig som designer, samt produktvisning.
Kund: Reklame Consult. Framsidan är en 3D-animation av skylten som roterer fram og tillbaka.
Webbdesign för miff.no. Jag har gjort den visuella ramen: Grafikelement, layout, navigering och flyt för dynamisk publisering av artiklar.